I. Definitii
Urmatorii termeni folositi cu majuscule vor avea intelesurile de mai jos, cu exceptia cazului in care se prevede expres altfel:
Biletul de Avion - documentul electronic in baza caruia se efectueaza zborul;
Call Center - serviciul telefonic pus la dispozitia clientilor de catre Everyn;
Cerere de Asigurare - cererea de incheiere a Contractului de Asigurare, completata de Utilizator pe Site sau transmisa prin intermediul Call Center-ului cu datele necesare pentru incheierea Contractului de Asigurare;
Companie de linie - compania aeriana care efectueaza servicii de transport aerian de pasageri si este membra a IATA;
Companie Low Cost - companie aeriana care efectueaza servicii de transport aerian de pasageri si nu este membra a IATA;
Consultantul Everyn - agentul intern sau extern care este pus la dispozitia Everyn pentru a raspunde solicitarilor clientilor;
Consumator - orice persoana fizica ce actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale/productie, artizanale ori liberale;
Contractul de Intermediere - Contract incheiat intre utilizator (Utilizator, Pasagerul, dvs.) si Agentie in baza prezentelor Termeni si Conditii;
Contractul de Organizator - Contract incheiat intre utilizator (Utilizator, Pasagerul, dvs.) si Agentie in baza prezentelor Termeni si Conditii;
Contract de Asigurare – contractul incheiat intre Asigurator si Utilizator in temeiul, in baza caruia Asiguratorul se angajeaza ca in cadrul activitatii sale sa indeplineasca obligatia de a plati beneficiul de asigurare specificat,in cazul aparitiei evenimentului de asigurare desemnat in contract, iar utilizatorul se obliga sa plateasca prima de asigurare;
Conditiile Generale de Rezervare si Vanzare a Biletelor de Avion ale Furnizorilor de Servicii Turistice – reprezinta termenii si conditiile companiilor aeriene existente care actioneaza ca Furnizor de Servicii Turistice;
Furnizor de Servicii Turistice - partea terta care pune la dispozitie serviciul/produsul comercializat de Agentie;
Itinerariu sau Calatoria - ruta care urmeaza sa fie parcursa de catre Pasager;
Site - platforma www.everyn.ro oferita de Everyn – Anima Holidays;
Pasagerul sau Clientul - Persoana care rezerva si/sau cumpara un bilet de avion sau un alt serviciu/produs pus la dispozitie Everyn;
Partener – agentia organizatoare care pune pachetele turistice la dispozitia Everyn, care actioneaza in calitate de agentie intermediara;
Pretul Total – pretul produsului sau serviciului oferit de Everyn cu toate taxele si comisioanele incluse;
Termeni si Conditii – reprezinta regulile in baza carora se incheie Contractul de Intermediere sau Contractul de Organizare;
Termeni Generali de Asigurare sau „TGA" - termenii si conditiile generale de asigurare disponibile pe Site, care fac parte integranta din Contractul de Asigurare, ce reglementeaza semnarea si executarea Contractului de Asigurare, drepturile si obligatiile partilor in contractele de asigurare, precum si modul de plata a asigurarii de catre Asigurator.
Turistul sau Calatorul – Clientul care este parte a unui contract de vanzare de pachet turistic;
Utilizator – Persoana care incheie Contractul de Intermediere si in numele celorlati pasageri de pe rezervare, respectiv pasagerul pe numele caruia se emite factura si care are dreptul sa efectueze modificari cu privire la toti pasagerii de pe rezervarea respectiva;
Everyn sau Agentia - societatea comerciala S.C. ANIMA HOLIDAYS SRL cu sediul social in Iasi, Str. Otelari nr. 17, cam.1, bloc 679, sc. A, et. 1, ap. 5, Jud. Iasi, punct de lucru: Mun. Iasi, Bulevardul Socola, nr. 44, Mezanin, Spatiul 5, Biroul nr. 9, Jud. Iasi, telefon Administrator: 004-0774762822, Manager Agentie Turism 004-0770981672, email: office@everyn.eu, Cod Unic de Inregistrare: RO41190280, numarul de inregistrare la Registrul Comertului: J22/1974/29.05.2019, licenta turism: 2023/23.07.2019, adeverinta organizator nr. 78781/13.01.2020 cont: RO53BTRLRONCRT0503121601 – cont lei, RO03BTRLEURCRT0503121601 – cont euro, conturi deschise la banca Transilvania, reprezentata prin Doamna Maftei Maria-Magdalena – Administrator.
II. Acceptarea Termenilor si Conditiilor
2.1. Este important sa cititi cu atentie acesti Termeni si Conditii inainte de a utiliza Site-ul. Acesti Termeni si Conditii se aplica impreuna cu Conditiile Generale de Rezervare si Vanzare a Biletelor de Avion si a pachetelor de Servicii Turistice, Politica de Confidentialitate si Politica de Cookies existente pe Site.
2.2. Utilizand acest Site sau comandand serviciile turistice prin intermediul Call Center-ului sau din Agentie, sunteti de acord in totalitate cu acesti Termeni si Conditii pe care ii intelegeti si ii recunoasteti in intregime, fara nici o alta restrictie. Daca nu sunteti de acord in totalitate cu acesti Termeni si Conditii nu puteti utiliza acest Site in niciun fel sau comanda servicii sau produse ale Agentiei.
III. Serviciile si Produsele Everyn
3.1. Everyn va pune la dispozitie Site-ul care va ofera posibilitatea de a cauta si verifica disponibilitati pentru diferite servicii turistice sau servicii conexe serviciilor turistice si va permite sa efectuati rezervarea dorita. Puteti alege dintr-o multitudine de servicii disponibile pe Site, avand posibilitatea de a efectua rezervari de bilete de avion si/sau hoteluri direct de pe Site (in timp real), inchirieri de masini, asigurari de calatorie, asigurari de anulare de calatorie
3.2. Rezervarile si vanzarile de bilete de avion se supun prevederilor prezentelor Termeni si Conditii si Conditiilor Generale de Rezervare si Vanzare a Biletelor de Avion ale Furnizorilor de Servicii Turistice.
3.3. Everyn actioneaza ca intermediar pentru Furnizorii de Servicii Turistice precum: companiile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini.
3.4. Everyn nu isi asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice (liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini, altii ) si nu garanteaza in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.
3.5. Orice rezervare efectuata online sau offline (telefonic, e-mail sau direct in agentie) presupune acceptarea Termenilor si Conditiilor si a regulilor prevazute in contractul cu turistul.
3.6. Everyn actioneaza ca intermediar si pentru companiile de asigurare, ca urmare nu este parte a contractelor de asigurare, acestea fiind incheiate direct intre societatile de asigurare si Utilizator. Reclamatiile pentru neindeplinirea sau executarea necorespunzatoare a acestor contracte vor fi adresate direct catre societatea de asigurare care a emis polita de asigurare.
IV. Informatiile publicate pe Site
4.1. Everyn ofera prin intermediul Site-ului informatii cu titlu general, cu scop consultativ, inclusiv prin ghidurile puse la dispozitie. Va rugam sa parcurgeti cu atentie toate informatiile de pe Site si sa notati ca aceste informatii pot fi modificate/actualizate oricand.
4.2. Everyn nu garanteaza acuratetea informatiei de pe Site (incluzand, dar fara a se limita la tarife, descrierile serviciilor/produselor sau informatii legate de documentele de calatorie), dar va depune eforturile necesare sa corecteze erorile (corectabile) de indata ce ne sunt aduse la cunostinta.
4.3. Everyn nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice (liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini, altii ) si nu garanteaza in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.
V. Publicarea informatiilor pe Site
5.1. Everyn depune toate eforturile ca pe versiunea in limba romana a Site-ului, informatiile relevante privind serviciile oferite si termenii aplicabili unui anumit serviciu sa fie publicati in limba romana, insa datorita faptului ca o mare parte a informatiilor respective sunt preluate dintr-un sistem de rezervari international, anumite informatii/conditii aplicabile anumitor servicii precum si alte detalii sa fie oferite in limba engleza. In cazul in care exista orice neclaritati, va rugam sa ne contactati prin e-mail, la adresa rezervari@everyn.ro, pentru a primi asistenta de la unul din consultantii nostri.
VI. Conditiile Furnizorilor de Servicii Turistice
6.1. Orice cerere de rezervare sau rezervare efectuata pe Site sau prin Call Center va fi considerata drept intentia dvs. de a achizitiona un anumit produs sau serviciu turistic de la Everyn. Daca cererea dvs. va fi acceptata, veti primi un e-mail de confirmare de la unul din operatorii agentiei si Contractul de Intermediere va intra in vigoare. Emiterea efectiva a biletelor de avion, efectuarea de schimbari de data a biletelor de avion, anulari de bilete de avion sau vouchere, eliberarea voucherelor pentru hoteluri, pentru inchirieri de masini, a asigurarilor de calatorie, asigurarea de suport telefonic si orice alte actiuni ce necesita interventia umana se vor face in timpul programului de lucru al Agentiei.
6.2. Toate serviciile publicate pe Site sunt disponibile in masura disponibilitatii acestora la Furnizorii de Servicii Turistice. Termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice (incluzand regulile de transport al pasagerilor impus de liniile aeriene, orele de intrare/iesire din hotel, conditiile de anulare/modificare a serviciilor turistice) se vor aplica impreuna cu Termenii si Conditiilor acestui Site, prevederile acestora din urma prevaland.
6.3. La momentul navigarii dvs. pe Site, veti putea observa mentiuni cu privire la diferite conditii aplicabile ofertelor speciale. Va rugam sa cititi cu atentie aceste mentiuni, si de asemenea sa luati legatura cu consultantii nostri pentru detalii complete.
6.4. Sunteti direct responsabil pentru respectarea conditiilor impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice privind timpii de imbarcare, efectuarea formalitatilor necesare in vederea imbarcarii, prezentarea documentelor de calatorie necesare sau a oricaror alte reguli impuse de acestia. Va rugam sa notati ca timpul minim de imbarcare (inaintea plecarii) recomandat de companiile aeriene, este de 120 min. pentru zborurile in Europa, 180 min. pentru zborurile in afara Europei, respectiv 90 min. pentru zborurile pe teritoriul Romaniei. Aveti in vedere ca unele companii aeriene doresc sa reconfirmati zborul cu cel putin 72 h inainte de plecare, iar nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervarii dvs.
VII. Conditii generale aplicabile vanzarii biletelor de avion
7.1. Rezervarea biletelor de avion se poate face online pe Site, prin intermediul Call Center-ului sau la sediul Agentiei. Orice rezervare efectuata pe Site, telefonic prin Call Center sau la sediul Agentiei se supune acceptarii atat a prezentelor Termenii si Conditii, cat si a conditiilor speciale impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice care va sunt prezentate in procesul de rezervare si in e-mail-ul de confirmare a rezervarii sau telefonic de catre consultantii nostri.
7.2. Mentionam ca rezervarile se vor face in functie de disponibilitatea acestora la Furnizorul Serviciilor Turistice. Orice rezervare efectuata online sau offline (telefonic, e-mail sau direct in agentie) presupune acceptarea Termenilor si Conditiilor.
7.3. Pentru anumite zboruri (zboruri ale companiilor low cost, combinatii de zboruri ale companilor aeriene de linie si companiilor low cost, alt tip de combinatii de zboruri), rezervarile nu se pot confirma pe Site, de aceea solicitarea Dvs. va consta intr-o cerere de rezervare care va fi procesata ulterior de catre consultantii nostri. Acestia va vor comunica disponibilitatea locurilor si confirmarea tarifului sau eventualele actualizari ale tarifului biletelor de avion.
Modalitati de Plata
7.4.Pentru emiterea biletelor de avion, este necesara efectuarea platii acestora. Everyn va pune la dispozitie o multitudine de modalitati de plata, tinand cont si de conditiile impuse de fiecare companie aeriana in parte. Contractul de Intermediere dintre Everyn si dvs. se considera incheiat doar dupa plata Pretului Total.
7.5. In momentul efectuarii rezervarii, vi se va comunica termenul de plata pentru rezervarea respectiva.
7.6. Pentru rezervarile de bilete de avion la companiile de linie, cele mai multe companii de acest tip solicita ca plata biletelor sa fie facuta in maxim 24 sau 48 ore, perioada de timp pentru care agentia noastra va garanteaza disponibilitatea locurilor si a tarifelor, cu exceptia cazurilor in care companiile de linie au promotii sau in alte cazuri in care aceste companii nu pot bloca tariful. Aceste informatii le veti gasi disponibile pe pagina de rezervare din Site sau in e-mail-ul de confirmare a rezervarii. Daca plata nu este efectuata de dvs. in intervalul comunicat, ne rezervam dreptul de a anula biletele automat, fara a avea vreo responsabilitate pentru aceasta anulare.
7.7. Sa aveti in vedere ca intre momentul efectuarii cererilor de rezervare pe Site sau telefonic si momentul achitarii biletelor de avion, respectiv al creditarii platii in contul Everyn, pot aparea modificari de tarife sau locurile pot sa nu mai fie disponibile. In aceste situatii, va vom anunta si va vom comunica tariful actualizat sau va vom propune alternative de zbor care sa satisfaca nevoile dvs.
7.8. Nu acceptam alte modalitati de plata in afara celor prezentate pe Site.
7.9. In anumite cazuri, detaliile cardului dvs. de credit pot fi transferate catre Furnizorul de Servicii Turistice. Furnizorul, in cauza, va prelua platile pentru rezervarile dvs.
7.10. Everyn sau Furnizorul de Servicii Turistice nu isi asuma nicio obligatie de a emite biletele, vouchere sau alte documente de calatorie in cazul neplatii integrale a serviciilor comandate. In orice situatie, sunteti responsabil pentru plata sumelor aferente serviciilor turistice comandate.
7.11. Plata se poate efectua cu principalele carti de credit recunoscute si prezentate detaliat pe Site.
7.12. Agentia noastra sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a incasa suplimentar orice taxe (sau comisioane) ce pot aparea la momentul platii rezervarilor cu cardurile de credit. In acest caz veti fi informat in prealabil despre comisioanele aplicabile. Ne rezervam dreptul de a transfera costurile generate de penalizarile de charge back. Daca rezervarea dvs. este platita cu cartea de credit a unei alte persoane, ne rezervam dreptul de a cere o autorizatie scrisa din partea acelei persoane.
7.13. In cazul in care emitentul cardului dvs. de credit ne va solicita, noi sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a trimite biletele, voucher-ele sau alte documente de calatorie la adresa dvs. declarata la momentul emiterii cardului de credit. Informatia eronata despre aceasta adresa poate determina anularea rezervarii, intarzierea livrarii documenteleor de calatorie si poate determina cresterea tarifului confirmat. Va rugam sa va asigurati ca detaliile adresei dvs. de facturare sunt identtice cu cele de pe extrasul dvs. de cont.
7.14. Pentru a minimiza efectele incercarii de fraudare a cardului dvs. de credit, inainte de a emite documentele de calatorie, ne rezervam dreptul de a efectua verificari aleatorii, de a cere dovada adresei dvs. si o copie a cardului de credit, precum si un extras de cont recent.
7.15.Toate tarifele si taxele pot fluctua datorita modificarii cursului de schimb.
Anulari/Modificari
7.16. In cazul in care doriti anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat, in conditiile in care Furnizorul de Servicii Turistice permite acest lucru, este responsabilitatea dvs. de a informa in scris sau telefonic agentia despre intentiile dvs. In anumite cazuri, este posibil sa nu puteti anula/modifica anumite servicii turistice sau va trebui sa respectati anumite conditii pentru aceste actiuni. Agentia noastra sau Furnizorul de Servicii Turistice accepta toate formele de cereri scrise. dar nu pot anula/modifica serviciul turistic inainte de a primi cererea dvs. ferma. Puteti anula/modifica rezervarea prin intermediul Site-ului sau prin intermediul Call Center-ului, doar respectand Conditiile Generale de Rezervare si Vanzare a Biletelor de Avion ale Furnizorilor de Servicii Turistice impuse de Furnizorului de Servicii Turistice.
7.17. In eventualitatea modificarii unei rezervari (incluzand, dar fara a se limita, anulari, restituiri de sume, schimbari de nume), agentia isi rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune. Aceste taxe sunt suplimentare taxelor impuse direct de catre Furnizorul de Servicii Turistice.
7.18. In cazul anularii biletelor de avion/a serviciilor turistice din initiativa dvs., taxa de serviciu perceputa de agentie, in momentul emiterii biletului serviciilor turistice, nu se ramburseaza.
7.19. In anumite cazuri, compania aeriana poate anula, intarzia zborul sau modifica orarul de zbor, fara a notifica in prealabil Pasagerul, urmand fie ca suma platita sa ii fie restituita Pasagerului, fie ca acestuia sa i se propuna noi variante de zbor. Cu privire la aceste optiuni, dvs. veti fi informat fie direct de compania aeriana, fie de catre reprezentatii nostri.
Bagaje
7.20.Fiecare companie aeriana are propriile reguli de transport a bagajelor. Aceste reguli va sunt prezentate pe Site, in timpul procesului de rezervare, telefonic sau de catre consultantii de la sediul Agentiei.
7.21. Anumite Companii Aeriene de Linie au tariful pentru bagajul de mana si/sau cala inclus in tariful comunicat pe Site. Companiile low cost si anumite Companii de Linie, taxeaza bagajele separat de pretul biletelor. Bagajele pot fi achizitionate in momentul efectuarii rezervarii sau ulterior emiterii biletelor de avion, insa nu mai tarziu de efectuarea check-in-ului.
7.22. Fiecare companie aeriana are reguli diferite cu privire la dimensiunile si greutatea bagajelor de mana sau de cala (e.g. nr. de kilograme acceptate sau lungime/latime/inaltime). In cazul in care bagajul dvs. nu se incadreaza in aceste dimensiuni si greutati, compania aeriana are dreptul de a va taxa suplimentar in baza propriilor politici privind bagajele.
Check-in
7.23. Check-in-ul la aeroport poate fi efectuat atat pentru zborurile operate de companiile de linie cat si pentru zborurile operate de companiile low cost, insa pentru zborurile operate de companiile low cost dvs. va trebui sa platiti o taxa suplimentara. Pentru a evita achitarea unei taxe suplimentare, va recomandam sa efectuati check-in-ul online. Informatiile despre efectuarea check-in-ului online va vor fi comunicate pe e-mail in cazul rezervarilor online sau de agenti in momentul efectuarii rezervarii.
7.24. Pentru anumite zboruri, Everyn poate efectua check-in-ul pentru dvs. In cazul in care optati pentru acest serviciu, veti primi pe e-mail un formular cu 48 de ore inainte de ora zborului pentru a completa datele necesare procesului de check-in, caz in care trebuie sa va asigurati ca introduceti datele corecte in formular si sa declarati ca ati citit si ati inteles ca urmatoarele liste de articole sunt interzise in bagajul de mana:
si respectiv bagajul de cala:
7.25. In cazul in care sunteti de acord cu efectuarea check-in-ului online de catre noi sunteti de acord cu atribuirea aleatorie, in mod gratuit, a unui loc in avion. In cazul in care doriti sa alegeti un loc anume, aveti aceasta posibilitate inainte de emiterea cartilor de imbarcare, platind taxele suplimentare aferente. Cartea de imbarcare emisa in urma efectuarii check-in-ului va fi trimisa pe e-mail, urmand ca dvs. sa o printati pe o pagina A4 individuala, in care sa fie vizibil codul de bare, si sa o prezentati la aeroport.
7.26. In cazul in care calatoriti cu bagaj de cala sau aveti documente de calatorie emise de o autoritate din afara U.E. trebuie sa va prezentati la biroul de check-in chiar daca aveti check-in-ul online efectuat si sunteti in posesia cartilor de imbarcare.
VIII. Conditii specifice aplicabile rezervarii – vanzarii biletelor de avion
8.1. Rezervarile de locuri pentru zboruri se fac cu ajutorul sistemelor internationale computerizate de rezervari.
8.2. O data cu efectuarea rezervarii, Pasagerul va primi de la Everyn informatii referitoare la pretul biletului (valabil la data rezervarii), precum si informatiile referitoare la conditii, restrictii si reguli aplicabile biletului de avion ce poate fi cumparat in baza respectivei rezervari.
8.3. Toate conditiile, regulile si restrictiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele dictate de compania aeriana precum si de alti factori (de ex. obligatia detinerii vizei si a documentele de calatorie impuse de fiecare stat), independenti de vointa noastra. Aceste conditii, reguli si restrictii, precum si pretul biletului de avion se pot modifica, de catre compania aeriana care le-a impus, pana in momentul cumpararii efective a biletului, fara ca Everyn sa poata fi tinuta in vreun fel raspunzatoare.
Emiterea Biletelor de Avion. Modalitati de Plata
8.4. Emiterea biletelor de avion rezervate si plata acestora se va face conform conditiilor impuse de catre fiecare companie aeriana in parte. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre termenul pana la care rezervarea sa este valabila si sa plateasca in termen contravaloarea biletului, respectiv sa comande emiterea biletului, pentru a intra in posesia acestuia. Termenul acesta poate fi schimbate oricand de compania aeriana, situatie in care vom anunta Pasagerul despre modificare, fara a putea fi insa fi raspunzatori in vreun fel de catre acesta pentru o eventuala anulare a rezervarii.
8.5. Raportul contractual intre Everyn si Pasager ia nastere in momentul in care Pasagerul a achitat biletul de avion si a intrat in posesia acestuia. Inainte de a achita efectiv biletul, Pasagerul are obligatia sa se informeze cu privire la toate conditiile si restrictiile aplicabile acelui bilet si sa citeasca prezentele Termeni si Conditii.
8.6. Documentele de calatorie aferente rezervarii (bilet de avion, factura) pot fi trimise prin posta electronica, la adresa introdusa in momentul initierii rezervarii sau pot fi ridicate direct de la sediul Agentiei. Consultantii nostri va pot da oricand informatii detaliate, daca este necesar.
Preturile Biletelor de Avion
8.7. Preturile biletelor de avion comercializate prin Everyn sunt rezultanta unui sistem complex de reguli tarifare, tarife contractuale, tarife publicate in sistemele centralizate de rezervari, tarife speciale, etc. In aceste conditii, fiecare zbor in parte presupune calcularea de catre agentul specializat al pretului aplicabil biletului de avion respectiv. Acelasi zbor, cu aceeasi companie, in aceleasi conditii de calatorie, poate genera preturi diferite.
8.8. Preturile de vanzare sunt dinamice si din regulile de emitere a biletelor de avion stabilite de compania aeriana, singura in masura sa conteste modul de inscriere al unui pret pe un anumit bilet de avion.
8.9. Pretul unui bilet de avion devine ferm, impreuna cu toate conditiile aplicabile lui, numai in momentul in care este inscris pe factura fiscala intocmita de Everyn.
8.10. Pretul oricarui bilet de avion presupune conditii, reguli si restrictii speciale aplicabile calatoriei la care se refera documentul respectiv in mod special. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre aceste reguli inainte de a cumpara respectivul bilet. Dupa cumpararea biletului se considera ca Pasagerul a luat la cunostinta despre toate aceste reguli si ca le-a acceptat si nu mai poate pretinde ca nu a fost informat, o data ce a intrat in posesia biletului de avion.
8.11. Pretul biletului de avion include de regula taxele de aeroport. Exista insa situatii, independente de vointa noastra, in care, pe parcursul calatoriei i se pot solicita Pasagerului si alte taxe, care nu au fost percepute initial, situatie in care Everyn nu poate fi tinuta raspunzatoare.
8.12. Taxele de serviciu (comisioanele) aplicate de Everyn nu sunt incluse in tarifele biletelor de avion si pot varia de la o oferta la alta. Ne rezervam dreptul de a decide ce taxe de serviciu aplica. Pentru serviciile suplimentare (incluzand, dar fara a se limita la: bagaje, locuri preferentiale, echipamente sportive, animale de companie, serviciul de asistenta speciala etc. - atunci cand acestea sunt permise de compania aeriana), achizitionate o data cu emiterea biletelor de avion sau ulterior emiterii acestora, Everyn isi rezerva dreptul de a aplica o taxa de serviciu variabila intre 2 si 15 eur/serviciu aditional achizitionat.
Conditii Specifice De Anulare Si Modificare
8.13. In eventualitatea modificarii unei rezervari (incluzand, dar fara a se limita, anulari, restituiri de sume, schimbari de nume), ne rezervam dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune. Aceste taxe sunt suplimentare taxelor impuse direct de catre Furnizorul de Servicii Turistice pentru modificarile de rezervare.
8.14. In cazul anularii biletelor de avion/a serviciilor turistice (din initiativa Utilizatorului sau a Furnizorilor de Servicii Turistice), taxa de serviciu perceputa de Everyn in momentul emiterii biletului sau vanzarii oricaror servicii turistice, nu se ramburseaza.
8.15. In cazul in care, in mod exceptional, Everyn decide sa iti ramburseze sume care potrivit prezentilor Termeni & Conditii/Termenilor & Conditiilor Furnizorilor de Servicii sunt nerambursabile sau iti ofera cupoane de reducere ca alternativa, agentia este indreptatita atat sa actioneze in numele tau pentru a solicita potentiale rambursari de la compania/companiile aeriene care opera(u) zborurile, cat si sa retina orice rambursare efectuata de acestea referitoare la zborul/segmentul de zbor achizitionat de tine de la respectiva companie.
Biletul de Avion
8.16. Biletul de avion este documentul sau inscrisul electronic in baza caruia se efectueaza zborul.
8.17. Pasagerul posesor al biletului de avion cumparat are obligatia de a-l pastra intact si de a-l prezenta in vederea imbarcarii. In cazul in care dvs. nu puteti prezenta biletul de avion la imbarcare din orice motiv, nu va indreptateste sa ne solicitati retransmiterea biletului de avion, iar neefectuarea zborului din acest motiv cade in culpa exclusiva a dvs, fara ca sa puteti pretinde Agentiei sau companiei aeriene nici un fel de despagubiri.
8.18. Informatiile inscrise pe biletul de avion completeaza prezentele Termeni si Conditii. Se prezuma ca pasagerul care a intrat in posesia biletului de avion a luat la cunostinta de toate aceste informatii acesta nemaiputind sa invoce ulterior necunoasterea acestora si sa pretinda eventuale despagubiri Agentiei.
Documentele de Calatorie
8.19. Inainte de a-ti cumpara Biletul de Avion, iti recomandam sa verifici ce documente de calatorie iti sunt solicitate atat in tara in care mergi, cat si tara/tarile de tranzit (pentru escale). Este important sa te asiguri ca aceste documente respecta reglementarile din toate aceste tari, precum si conditiile impuse de compania aeriana care opereaza zborul. Pentru a verifica ce documente de calatorie iti sunt necesare pentru a trece granita intr-o alta tara: din UE sau non-UE.
Conditii de Calatorie
8.20. Pentru orice alte informatii legate de conditiile de calatorie dintr-o anumita tara, te rugam sa consulti site-ul Ministerului Afacerilor Externe, precum si sa contactezi direct atat ambasada din Romania a tarii in care mergi, cat si pe cea a tarii/tarilor de tranzit (pentru escale).
Calatoria cu un minor
8.21. Pentru calatoria minorilor, este necesar ca ei sa detina propriul pasaport sau, dupa caz, propria carte de identitate valabila. Suplimentar acestor documente, toti minorii care calatoresc singuri sau insotiti de adulti care nu sunt si tutorele lor legal sau impreuna cu un singur parinte, pot fi obligati sa aiba alte documente aditionale (ex. procura notariala – in original, cazier judiciar pentru insotitorul care nu este parinte) semnate de ambii parinti, de al doilea parinte sau de tutorele legal de la care au obtinut permisiunea de a calatori. In cazul in care aveti nelamuriri sau doriti mai multe informatii, puteti contacta Politia de Frontiera.
Vize si vaccinuri
8.22. Agentia noastra nu asigura serviciul de obtinere a vizelor in cazul in care acestea sunt necesare. Pasagerii/Turistii sunt responsabili de obtinerea acestora in timp util. De asemenea, Pasagerii/Turistii trebuie sa se asigure ca documentele de calatorie (pasaport sau carte de identitate) sunt valabile minim 6 luni de la data parasirii Romaniei, in cazurile in care acest termen este impus potrivit legislatiei aplicabile.
8.23. De asemenea, Pasagerii/Turistii sunt responsabili de a se informa cu privire la vaccinurile obligatorii pentru anumite destinatii.
IX. Termeni si Conditii aplicabile exclusiv pachetelor de servicii turistice
9.1. Agentia noastra pune la dispozitia Clientilor sai atat propriile pachete de servicii turistice, caz in care actioneaza in calitate de Agentie de Turism Organizatoare, cat si pachete de servicii turistice ale partenerilor sai, care actioneaza ca agentii de turism organizatoare, caz in care actionam in calitate de Agentie Intermediara.
9.2. Ne indeplinim obligatia de informare impusa de prevederile Ordonantei de Guvern nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de calatorie si serviciile de calatorie asociate prin:
publicarea pe Site a Template-urilor Contractelor cu Turistul si Informatiilor precontractuale standard aplicabile, atat in cazul in care actionnam ca ATO, cat si atunci cand actioneaza ca ATI;
prin comunicarea pe e-mail a confirmarii comenzii, a Contractului cu Turistul si a informatiilor precontractuale standard.
9.3. Turistii pot contacta agentia Everyn in caz de urgenta la numarul de telefon disponibil pe Site.
9.4. Turistii pot transfera pachetul de servicii unei alte persoane, in conditiile prevazute in Contractul cu Turistul incheiat cu Everyn, in calitate de ATO su ATI. In cazul in care agentia noastra actioneaza ca ATI transferul se conformeaza si conditiilor impuse de Partenerul care pune la dispozitie pachetul turistic, agentia noastra neputand sa fie tinuta responsabila in cazul in care se constata imposibilitatea transferului pachetului catre o alta persoana.
9.5. Turistii au obligatia comunicarii catre Everyn a oricarei neconformitati constatate pe parcursul executarii pachetului, fara intarzieri nejustificate.
9.6. Rezervarile se vor efectua in functie de disponibilitatea serviciilor incluse in pachet la furnizorii Everyn, precum si in functie de termenii si conditiile fiecarui furnizor de serviciu ales in parte.
9.7. Everyn nu-si asuma nici o responsabilitate pentru acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site oferite de Furnizorii de Servicii Turistice (cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini, alti furnizori).
9.8. Orice rezervare efectuata online sau offline (telefonic, e-mail sau direct la sediul agentiei) presupune acceptarea prezentilor Termeni si Conditii si a regulilor prevazute in Contractul cu turistul aplicabil.
9.9. Orice neintelegeri aparute intre parti se rezolva pe cale amiabila, prin intermediul (SAL) mecanismul alternativ sistemului judiciar, legislatia aplicabila poate fi consultata aici, in caz contrar partile inteleg sa se adreseze instantelor de judecata competente din Romania.
X. Conditii generale aplicabile rezervarii de hoteluri
10.1. In cazul majoritatii hotelurilor, ora normala de check-in este 14:00, iar check-out-ul se face pana la ora 11:00. Atentie! Aceste ore pot diferi de la un hotel la altul.
10.2. In cazul in care sositi la hotel dupa ora de check-in indicata mai sus, de regula, camerele dvs. sunt retinute pana la ora 18:00 (ora locala) din data sosirii. Daca sositi la hotel dupa aceasta ora, va rugam sa specificati in rezervare (daca in rezervare exista camp de observatii) sau sa ne aduceti la cunostinta de aceasta posibilitate, precizand si ora de sosire estimata. In cazul in care hotelul nu este instiintat de acest lucru, are dreptul de a revinde camera.
10.3. Tipuri de camere:
Camera single – contine un singur pat pentru o persoana;
Camera dubla – contine un pat dublu pentru 2 persoane;
Camera twin – contine 2 paturi de o persoana;
Camera dubla/twin in regim de single – contine un pat dublu pentru o persoana;
Camera tripla – contine 3 paturi de cate o persoana sau un pat dublu pentru 2 persoane si un pat suplimentar pentru 1 persoana;
Camera quadrupla – contine fie 2 paturi duble, fiecare pentru 2 persoane, fie 4 paturi separate de 1 persoana, fie 1 pat dublu pentru 2 persoane si 2 paturi suplimentare de 1 persoana;
Camera twin/dubla plus copil – contine fie 2 paturi separate sau un pat dublu plus 1 pat suplimentar pentru copil, in functie de varsta indicate in rezervare. In unele cazuri, in functie de varsta, copilul imparte acelasi pat cu parintii. In cazul in care doriti pat explicit pentru copil, va sugeram sa efectuati cautarea doar pentru adulti, considerand copilul adult.
10.4. Copiii pana in 2 ani sunt considerati infanti si pentru a obtine un patut pentru acestia, este necesara o confirmare din partea hotelului. Va rugam sa specificati daca doriti patut in campul de observatii din rezervare (in cazul in care un astfel de camp exista) sau sa ne comunicati aceasta solicitare pe e-mail, imediat dupa finalizarea rezervarii.
10.5. Alocarea camerelor catre turisti este facuta de catre hotel (cu exceptia cazurilor in care este rezervata si achitata dinainte o anumita camera).
10.6. In cazul in care onorarea rezervarii nu este posibila (din motive bine intemeiate), hotelul este obligat sa va ofere cazare intr-o alta unitate hoteliera, de aceeasi categorie sau de o categorie superioara. In acest caz, turistul este obligat sa accepte una dintre alternative. In cazul evenimentelor speciale (targuri, expozitii, congrese, evenimente sportive, religioase sau politice, sarbatori legale, etc) rezervarile se pot supune unor reguli speciale (numar minim de nopti, tarife mai mari, politica de anulare sau modificare a rezervarii speciala, termeni de plata mai stricti etc).
10.7. Plata rezervarilor trebuie facuta in conformitate cu termenii si conditiile precizate in momentul efectuarii rezervarii. Nerespectarea acestora atrage dupa sine anularea rezervarii.
10.8. Astfel ca, in functie de termenii si conditiile impuse de hoteluri, la momentul rezervarii vi se poate cere plata integrala sau partiala a serviciului rezervat, iar plata va fi efectuata in contul hotelului sau a reprezentantului acestuia.
10.9. Platile pentru hoteluri sunt efectuate in concordanta cu paragraful de mai sus.
Conditii de anulare si modificare a rezervarii
10.10. In functie de politica de anulare a rezervarii specifica fiecarui hotel, anularea poate fi efectuata direct de catre turist folosind link-ul de la rubrica “Politica de anulare si modificare” din e-mail-ul de confirmare a rezervarii sau cererea de anulare trebuie facuta in scris, catre Everyn prin e-mail.
10.11. Politica de anulare aplicata fiecarei rezervari depinde de tipul de serviciu, de Furnizorul de Servicii Turistice, de data de calatorie sau de alti factori indicati de Furnizorul de Servicii Turistice. Politica de anulare va fi precizata in momentul efectuarii rezervarii, pe pagina cu detaliile rezervarii, in pagina de confirmare si in e-mail -ul de confirmare a rezervarii.
10.12. Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile anularii inainte de confirmarea rezervarii. Daca nu sunteti de acord cu politica de anulare impusa, rezervarea nu poate fi confirmata.
XI. Alti termeni si conditii generale aplicate serviciilor Everyn
11.1. Conform OG 34/2014, Everyn – Anima Holidays nu are o politica de returnare a produselor.
11.2. Inainte de a finalzia o cerere de rezervare, Clientul trebuie sa fie de acord cu prezentele Termenii si Conditiile. Existand diferente intre tipurile de servicii oferite, anume bilete de avion, hoteluri, city-break-uri, asigurari medicale de calatorie, rezervarea nu se poate efectua pana la capat daca clientul nu bifeaza casuta aferenta acceptarii "Termenilor si Conditiilor". Conform OG 34/2014, conditiile de garantie/service nu se aplica serviciilor rezervate pe Site -ul www.everyn.ro, prin intermediul Call Center-ului sau la sediul Agentiei.
XII. Reclamatii
12.1. Orice problema survenita in timpul sederii turistului, trebuie comunicata de urgenta catre Everyn pentru a o putea rezolva in timp util.
12.2. Pentru rezolvarea cat mai rapida, eficienta si pe cale amiabila a eventualelor probleme aparute, va rugam sa trimiteti mesajele dumneavoastra la adresa office@everyn.ro.
XIII. Utilizarea Site-ului
Everyn nu este responsabila pentru aptitudinile Utilizatorului de a accesa ori utiliza Site-ul si nici pentru esecurile generate de lipsa acestor aptitudini. Everyn nu garanteaza ca Site-ul nu poate fi afectat de virusi sau de alte actiuni care pot genera defectiuni sau alte pierderi.
XIV. Obligatiile Utilizatorului
14.1. In cazul in care veti utiliza Site-ul, sunteti de acord sa respectati urmatoarele obligatii incluzand (fara a se limita) la:
responsabilitatea financiara pentru toate tranzactiile efectuate in contul sau numele dvs.
capacitatea legala necesara pentru a decide si a va obliga contractual, respectiv detinerea varstei de peste 18 ani;
garantarea veridicitatii datelor furnizate despre dvs. sau membrii familiei dvs.
neutilizarea Site-ului in scopuri speculative, a generarii de rezervari false sau frauduloase;
netransmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care contravin legii.
obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afisa, licentia sau reproduce continutul Site-ului cu exceptia utilizarii in scop personal si necomercial a unei singure copii a informatiei continuta in Site.
14.2. Everyn nu asigura serviciul de perfectare a documentelor de calatorie (pasapoarte, vize, vaccinuri necesare etc.), si de asemenea nu poate garanta ca informatia de pe Site este actualizata. Drept urmare, este responsabilitatea Utilizatorului de a se asigura ca va calatori in conformitate cu conditiile impuse in tara de escala sau de destinatie.
XV. Interzicerea accesului pe Site
Everyn isi rezerva dreptul de a va interzice oricand accesul pe Site fara o notificare prealabila.
XVI. Responsabilitatea Everyn
16.1. Everyn nu este responsabila pentru pierderile indirecte suferite de dvs. ca urmare a acceptarii prezentelor Termenii si Conditii si incheierea Contractului de Intermediere, din utilizarea defectuoasa a Site-ului sau a serviciilor turistice rezervate si achizitionate de pe Site, prin intermediul Call Center-ului sau la sediul de Agentie.
16.2. Everyn nu este responsabila pentru pierderile directe si/sau indirecte suferite de Utilizator cauzate de, dar fara a se limita la: posibile diferente de tarif, lipsa de disponibilitate, precum si orice alte informatii incorecte comunicate si/sau preluate de la companiile aeriene si/sau hoteliere sau de catre oricare dintre societatile partenere care furnizeaza servicii turistice prin intermediul nostru.
16.3. Agentia isi rezerva dreptul sa nu furnizeze serviciile turistice a caror tarife au fost afisate in mod eronat. In cazul aparitiei, respectiv afisarii unor posibile erori de tarifare.
16.4. Agentia nu poate garanta furnizarea neintrerupta a Site-ului si nu poate fi facuta raspunzatoare de pierderile de orice natura suferite ca urmare a acestui fapt, inclusiv a unor profituri nerealizate.
XVII. Legaturi catre alte Site-uri
17.1. Site-ul poate contine legaturi catre alte pagini web externe si operate de terte parti. Everyn nu are nici un control sau asociere cu aceste pagini web si nu isi asuma nicio responsabilitate in legatura ca acuratetea, integritatea sau calitatea acestor pagini web.
17.2. Continutul acestor pagini web externe nu reflecta produsele, serviciile sau informatiile furnizate de noi. Orice opinii referitoare la continutul acestor pagini web externe vor trebui redirectionate catre administratoriil paginilor in cauza.
XVIII. Forta Majora, Cazul Fortuit sau Insolventa Furnizorului de Servicii Turistice
18.1. Agentia noastra nu este responsabila in cazul petrecerii unor evenimente cauzate de Forta Majora/Cazul Fortuit sau in cazul in care Furnizorul de Servicii Turistice intra in insolventa sau in orice alt tip de procedura similara, astfel ca Everyn este exonerata de orice fel de raspundere fata de Utilizator in toate situatiile in care nu este aplicabila legislatia speciala prevazuta de OG 2/2018, iar Everyn are alta calitate decat cea de ATO in sensul OG 2/2018.
18.2. Evenimentele cauzate de forta majora includ, dar fara a se limita la: interventii guvernamentale, razboaie, rapiri, incendii, inundatii, accidente, furtuni, eruptii vulcanice, epidemii, pandemii, greve, atacuri teroriste etc. care pot afecta Agentia Everyn si/sau Furnizorul de Servicii Turistice.
18.3. Evenimentele de Caz Fortuit includ, dar fara a se limita la, orice decizie discretionara a Furnizorului de Servicii Turistice care are drept efect anularea mai multor zboruri intr-un anumit interval de timp, decizie care sa determine o perturbare importanta in activitatea de transport aerian.
XIX. Modificari asupra Site -ului
Everyn – Anima Holidays poate modifica design-ul sau continutul Site-ului, inclusiv disponibilitatea Furnizorilor Serviciilor Turistice, baza de date, precum si alte caracteristici ale Site-ului.
XX. Copyright si Marca Inregistrata
20.1.Copyright-ul, drepturile de proprietate si continutul Site-ului sunt detinute de Everyn sau de afiliatii sai, exceptand cazul in care aceste drepturi sunt detinute de alte parti.
20.2. Denumirea Everyn – Anima Holidays, precum si celelalte marci, logo-uri sau elemente grafice/figurative continute in Site sunt marci inregistrate ale Societatii noastre. Alte denumiri de companii, produse sau servicii care apar pe Site pot fi marci inregistrate ale respectivelor entitati.
XXI. Politica de Confidentialitate
21.1. Everyn incearca sa protejeze cat mai mult posibil dreptul privind confidentialitatea si imaginea utilizatorilor Site-ului. Intentia noastra este aceea de a va oferi in calitate de Utilizator al Site-ului, o experienta online sigura, care nu iti va afecta negativ viata personala. In acest sens, depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura ca informatiile pe care le introduci in baza noastra de date sunt utilizate exclusiv in scopurile gandite de dvs.
21.2. La inregistrarea pe Site prin crearea unui cont, prin accesarea acestuia, prin rezervarea sau achizitionarea diferitelor servicii si produse Everyn sau prin activarea mesajelor promotionale sau publicitare, Everyn va prelucra informatiile cu caracter personal de natura sa identifice o anumita persoana in concordanta cu termenii si in scopul declarat stipulat in Politica de confidentialitate a Everyn. Trebuie sa cititi aceasta politica pentru a intelege ce date personale colectam si in ce scopuri le utilizam.
XXII. Politica de Cookies
22.1. Politica de cookie-uri exitenta pe Site explica ce sunt cookie-urile si cum le folosim pe Site-ul nostru. Trebuie sa cititi aceasta politica pentru a intelege ce tip de cookie-uri folosim, informatiile pe care le colectam cu ajutorul modulelor cookie si modul in care sunt utilizate aceste informatii.
XXIII. Politica de Securitate
Everyn utilizeaza tehnologie securizata pentru a proteja informatiile dvs. personale si tranzactiile financiare. Everyn se conformeaza procedurilor si standardelor de securitate stipulate in Politica de Securitate si utilizeaza tehnologia Secure Socket Layer (SSL) care asigura proceselor de achizitionare online prin intermediul cardurilor o securitate sporita.
XXIV. Modificari ale Termenilor si Conditiilor
24.1. Everyn isi rezerva dreptul de a modifica sau actualiza oricand Termenii si Conditiile referitoare la utilizarea acestui Site, fara notificare prealabila catre Utilizatori. Versiunea actuala a Termenilor si Conditiilor va fi afisata pe Site din data in care modificarile intra in vigoare. Continuarea utilizarii acestui Site dupa publicarea acestor modificari va constitui acceptul dvs. cu privire la aceste modificari.
24.2. Acesti Termeni si Conditii reprezinta Contractul intre Utilizator si Everyn, cu exceptia cazurilor in care: legislatia speciala solicita incheierea altor tipuri de contracte sau agentia negociaza alte conditii contractuale cu partenerii contractuali (care nu au calitatea de consumator), in ambele cazuri acesti Termeni si Conditii se aplica doar in masura in care nu contravin conditiilor contractuale negociate.
XXV. Legea Aplicabila
25.1. Acesti Termeni si Conditii sunt guvernate de legile din Romania.
25.2. In cazul in care nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, Utilizatorul se poate adresa instantelor judecatoresti competente din Romania, caz in care versiunea in limba romana a Termenilor si Conditiilor va prevala.